Zakir KAYA :"Bencil İnsanların 23 Özelliği



"Bana Uzak Allah'a Yakın Olsun" Dedirten Bencil İnsanların 23 Özelliği

Her insanın "ben"i vardır da, her insan "bencil" değildir. İşin kötüsü bu devirde çok bencil insan var be güzel abim. Bunlardan itinayla uzak durmak, hayatına sokmamak gerekir. Lüzumsuzdurlar zati. Bunları hayatınızdan çıkarın, rahat edin. Bu pis insanların özelliklerini sıraladım, bil, gör, tanı bunları kardeşim. Bil ki, ona göre davran. 
Bizden uzak, Allah'a yakın olun! İnşşşaaallah, dinimiz amin. 😊

1. Egoizmi yaşam felsefesi haline getirmişlerdir.

Egoizmi yaşam felsefesi haline getirmişlerdir.
Üstelik başkalarına da bunu tavsiye ederler: "Bencil ol biraz tatlım, bencil ol, birazcık kendin için yaşa. Çok ezdiriyorsun kendini kocan olacak o herife." 
Kendisi mutsuz ya arkadaşını da mutsuz edecek, inanmayın böylelerine. Yılandır 🐍 bunlar; çiyandır bunlar. 😉

2. Kendilerini bulunmaz hint kumaşı zannederler.

Ne artistlik yapıyorsunuz lan, siz de herkes gibi insan evladısınız! 😡

3. En çok kullandıkları sözcükler: Ben, beni, bana, benim, kendim, benim düşüncem/kararım/özgürlüğümdür.

Tabi bu dünya senin çevrende dönüyor di mi şekerim? Kıçımın kenarı 😁

4. Bütün başarıların, bütün övgülerin, bütün alkışın onlara gitmesini isterler.

Aksi durumda kendi kendilerini yer bitirirler. Fesattır bunlar. 😉

5. Doğru düzgün çaba göstermeden her istediklerinin olmasını beklerler.

İş/arkadaşlık/gönül ilişkisi olsun hep minimum çaba maksimum fayda prensibiyle hareket ederler. Çıkarcıdır bunlar. 😉

6. Cahil bile olsalar, kendi söylediklerinin doğruluğundan emindirler.

Cahil bile olsalar, kendi söylediklerinin doğruluğundan emindirler.
" 'Ben' diyorum tabi ki de doğru olacak salak şey." Hemen İlber Hoca'ya havale edeceksin. ☺️

7. İnatçılıklarını, kararlılık diye yutturmaya kalkarlar.

Ankara keçisi 🐏 kadar inatçıdırlar. Haksız olsalar dahi inat ederler. İllaki bunların istediği olacak, istediği yapılacak !

8. Gururları, gurur olmayı aşmış, küçük dağları ben yarattım havasına bürünmüştür.

Allah sizi bildiği gibi yapsın !

9. Kendi amaç ve çıkarları uğruna her türlü hainliği yaparlar.

Çakaldır bunlar. 🐺

10. Kendi hedef, çıkar, beklenti, düşüncelerine uygun olmayan bir durumda sizi hemen satarlar.

Vefasızın flama 🚩 taşıyanıdır bunlar. Yarı yolda bırakırlar insanı.

11. Eş/sevgili/partner konusunda mükemmelliyetçidirler.

Haspam sen sanki mükemmelsin di mi ? 😁

12. Ciddi ilişki yürütmekte başarısızdırlar.

Söylediğim gibi bu arkadaşlar kendilerini bulunmaz hint kumaşı sandıklarından ciddi ilişki yürütemezler. 
Bundan dolayı sizden her türlü fedakarlığı beklerken, onlar yaralı parmağa bile işemez; en ufak hatanızda sizi şutlarlar. Üstüne üstlük suçu da sizin üstünüze atarlar. 
Nalet gelsin bunlara ! 😡

13. Paylaşmayı, dayanışmayı bilmezler.

Yiyin efendiler yiyin! Doyuncaya, tıksırıncaya, çatlayıncaya kadar yiyin!

14. Eleştiriye tahammül edemezler.

Yaptıkları işin içine de etseler eleştiri kabul etmezler. 😉

15. Kendilerini gerçekte olduğundan çok daha yukarıda görürler.

Gören de Buckingham Sarayı'nda doğdu sanır. 👑

16. İmajları onlar için çok çok çok önemlidir.

Kendisini o mükemmel, ulaşılmaz insan gibi gösterecek ki, bencilliklerine zemin hazırlasın. Kanmayın bunlara a dostlar. 😉

17. Karşılarındaki insanı kötü hissettirmeye bayılırlar.

Bencilliğe zemin hazırlama yöntemlerinden biri de budur. Böylece, siz kendinizi kötü hissettiğinizden, o sizin gözünüzde yücelir. 
Böyle de zalımdırlar...

18. Kendilerini dünyayı kurtarmak için özel görevle gelmiş sanıyorlar gibi bir havaları vardır.

Öylesine narsisttirler, profesyonel yardım gerekir aslında bunlara. 😎

19. Empati duygusundan yoksundurlar.

Varsa yoksa onların duyguları, onların beklentileri, onların düşünceleridir. Sizin de bir zihin ve kalp taşıdığınız onların umurunda bile değildir. 😔

20. Karşılarındaki insanı kolayca suçlarlar.

Evet yaparlar bunu. Çünkü onlar hata yapamaz. Dolayısıyla suç sizdedir.😉

21. Bunlardan ev arkadaşı olmaz.

Bütün odalar, salon, mutfak, tuvalet, banyo vs. onların keyfine göre düzenlenmeli, ona hizmet etmelidir. 
Bunlara sizin de ihtiyacınız olduğunu aklına getirmezler bile, öküzdürler. 🐮

22. Bunlardan iş arkadaşı olmaz.

Takım çalışmasına uygun değillerdir çünkü. 😉

23. Bunlardan eş/sevgili olmaz.

Nedenlerini saydık zaten. Hep ben der, ciddi ilişki yürütemez, satar, yarı yolda bırakır. Değmez, bunlarla mı uğraşacağız yaa !

Yorum Gönder

0 Yorumlar