Sıdıka Yakşi : SEVMEYİNCE SEVİLMİYOR.






SEVMEYİNCE SEVİLMİYOR


Rahmetliyi hiç sevmezdim

Rahmetlinin, rahmetli eşini de hiç sevmezdim

Rahmetlinin kızlarını da sevmiyorum

Hele de rahmetlinin iki torunu var

Aynı rahmetliye benziyorlar

Onları da hiç sevmiyorum

Sevemiyorum efendim; zorla değil ya

Sevmediğim insanı

Ağzıyla kuş tutsa bile sevemiyorum

Rahmetlinin bir de kendine benzeyen bir arkadaşı vardı

Onu da hiç sevmem

O hala yaşıyor

Bazen oturup konuşuyoruz

Bana rahmetliyi överek anlatıyor

Onu dinlerken, içim kalkıyor

Başıma ağrı giriyor

O yüzden ben, mecbur kalmadıkça

Rahmetlinin arkadaşıyla da görüşmek istemiyorum

Zorla değil ya efendim

Sevmeyince, sevemiyorum

Sevmediğim insanı ben

Ağzıyla kuş tutsa bile sevemiyorum


Sevmiyorum efendim Sevmiyorum!

Sıdıka Yakşi (Şiir tamamen kurgudur.) KHA.

Yorum Gönder

0 Yorumlar