Ayten Tarım :KOCA KADIN


Eeee ! Koca kadın
Şu, hatıralarla kaplı
Senin gibi yaşlı, virane evde,
Kala kala bir sen kaldın
Oğul işin peşine şehre,
Kız kocaya gitti.
Atmış yıllık yol arkadaşım,
Benim dedeye, geçen yıl
O karda kışda toprağa verdik
Rahmetli çokta üşürdü,
Açep ne haldedir orada !
Davarlar desen;
Kimi hastalandı,
Kimine de
Şu yaşlı halimle bakamaz oldum.
Garibin birine,
Üç beş kuruşa verdim gitti.
Benim gibi hayvancıklar da
Zebil olmasın dedim.
Eeee ! Koca kadın
 şimdi kaldın tek başına.
Her gün yol gözler,
Kız, oğul, torun beklersin
Bugün de akşam oldu,
Demek ki işleri vardı gelemediler.
Olsun varsın, onlar yeter ki !
İyi olsunlar, ben beklerim
Hem yakında,
Bayram da var,
O zaman gelirler ...Görüntünün olası içeriği: 1 kişi
Ömürden neler geçiyor !
Bu günlerde geçer,
Bir de bakmışsın ki
Atmış yıllık hayat arkadaşımın
Yanındaki yerimi almış,
Kara toprağa yerleşmişim ...
Ahiri Mevlâ'nın cennet'inde
Belli mi olur,
Dedeyle ikimiz ...
 Belki de,
Yeniden can buluruz !

Yorum Gönder

0 Yorumlar